SÅ‚uchawki
Słuchawki rozmówne to niezbędne akcesorium dla często dzwoniących/odbierających połączenia telefoniczne.
Wszystkie biura obsługi klientów powinny być wyposażone w zestawy umożliwiające swobodną pracę rąk, bez potrzeby trzymania słuchawki przy uchu.
Jest wiele zalet wykonywania połączeń przy użyciu zestawów nagłownych czyli tzw. słuchawek.
Wśród wielu producentów jest wiele rodzaji słuchawek różniących się zarówno jakością połączeń, materiałem wykonania, trwałością i odpornością na uszkodzenia oraz gwarancją.
Nasze wieloletnie doświadczenia w obsłudze CallCenter pozwalają nam na wybór dwóch producentów słuchawek: Sennheiser - dla ceniących sobie komfort, Panasonic dla użytkowików którym zależy na ekonomicznym uwolnieniu rąk.
Słuchawki Sennheiser są stworzone dla profesjonalistów wymagających komfortu i ochrony słuchu.
Do wyboru mamy słuchawki jednouszne lub dwuuszne. Zastosowane mikrofony z wyciszaniem szumów, wygodne regulowane uchwyty pozwalające na dopasowanie do kształtu głowy, oraz funkcje ochrony słuchu chroniące przed nagłymi skokami poziomu głośności to elementy które pozwalają na wielogodzinną i komfortową pracę.
Sennheiser to również estetyka i trwałość słuchawek zaprojektowanych by wyglądać i działać bezawaryjnie, potwierdzona dwuletnią gwarancją na uszkodzenia elektroniczne i mechaniczne.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Panasonic - ekonomiczne słuchawki dla biurowych użytkowników, którzy ekonomiczne chcą uwolnić ręce od trzymania słuchawki przy uchu.