Zajmujemy się sprzedażą, montażem oraz obsługą central Panasonic.

Posiadamy wszystkie niezbędne uprawnienia wydawane przez firmę Panasonic oraz zdobytą przez wiele lat wiedzę z obsługi i serwisu wszystkich typów central marki Panasonic.

Przykładowe Centrale

Panasonic KX-NS1000 to oparty na protokole SIP serwer do obsługi ujednoliconej komunikacji i współpracy, który ma na celu zwiększenie efektywności biznesowej klientów, dzięki wykorzystaniu technologii bezprzewodowej i Voice over IP.

W pełni wspiera sieciowanie IP oraz protokół SIP, a jednocześnie w celu zapewnienia elastyczności zachowuje kompatybilność wsteczną z tradycyjną technologią ISDN.

Łatwy w rozbudowie serwer komunikacyjny Voice Over IP
Platforma „One Look” zapewnia w pełni przejrzyste sieciowanie systemów w rozproszonych lokalizacjach
Prosta obsługa, intuicyjne użytkowanie
Z optymalizowany dla 30–250 użytkowników, możliwość rozbudowy do 1000 użytkowników sieciowych
Ścisła integracja z wieloma wydajnymi aplikacjami CTI

Serwer komunikacyjny NS1000 to możliwość konfiguracji do:
 
640 wewnętrznych terminali SIP
256 linii miejskich SIP
Możliwość podłączenia tradycyjnych linii miejskich BRI/PRI
Podłączenie do 16 jednostek NS1000 w jedną całość komunkacyjną
W pełni funkcjonalna poczta głosowa / funkcje IVR
Funkcja wysyłania wiadomości głosowej na e-mial – Voice Mail to the desktop
Opcjonalny moduł serwera FAX „Optional Fax Server”

 

Centrale telefoniczne z serii KX-TDE to konwergentne systemy Pure-IP PBX. Wspierają działalność firmy, oferując mobilność, sieciowe aplikacje oraz spójną infrastrukturę, które umożliwiają komunikację pomiędzy użytkownikami, bez względu na miejsce ich pobytu. Płynna migracja to sposób dla klientów  wkraczających w konwergentne rozwiązania.

Systemy KX-TDA100/200/600 mogą być w prosty sposób modyfikowane, tak aby można było łatwo czerpać korzyści z nowo oferowanych funkcji. Zarządzanie pojedynczym lub złożonym systemem z dowolnej lokalizacji obniża koszty i zwiększa wydajność firmy.

Centrale telefoniczne Pure-IP KX-TDE100, KX-TDE200 oraz KX-TDE600 zapewniają niskie
koszty, łatwą instalację i zarządzanie oraz przenośność terminali. Systemy współpracują z siecią analogową PSTN, cyfrową ISDN oraz z siecią IP, będąc idealnym rozwiązaniem dla klientów planujących w niedalekiej przyszłości korzystanie z rozwiązań VoIP.
 
Korzyści i zalety:
Integracja komputerów, sieci i aplikacji
Wydajność biznesowa dzięki rozwiązaniom mobilnym
Wykorzystanie otwartych standardów komunikacyjnych
Łatwa migracja dla obecnych klientów (TDA do TDE)
Niższe koszty rozmieszczenia telefonów IP (redukcja kosztów instalacji i połączeń sieciowych)
Centralne zarządzanie i aktualizacje

Najnowsze platformy Panasonic KX-NCP500/1000 to sytem telefoniczny idealny dla każdego użytkownika ceniącego technologię pozwalającą na komunikację po IP oraz nastawionego na oszczędności kosztów telekomunikacyjnych.
Platforma KX-NCP 500 i KX-NCP 1000 pozwolą również na utworzenie wielu odległych biur niezależnie od tego w którym mieście się znajdą.

Panasonic KX-NCP500 gotowe zestawy platform:

Panasonic KX-NCP500V – z VOIP na pokładzie
Panasonic KX-NCP500X – z BRI na pokładzie

Centrala analogowa Pansonic na 3 linie miejskie i 8 wewnętrznych z możliwością rozbudowy.

Podstawowa pojemność: 3 analogowe linie miejskie i 8 hybrydowych portów wewnętrznych
Idealny produkt dla małych firm lub domowych biur, wymagających elastycznego systemu o dużym poziomie zaawansowania.

Użyteczne i efektywne funkcje:

3 poziomy automatycznego operatora
Obsługa wiadomości głosowych – Identyfikacja abonenta dzwoniącego
Obsługa wiadomości SMS 
Elastyczna i prosta rozbudowa dzięki opcjonalnym kartom rozszerzeń.

Efektywna obsługa połączeń:
 
Równomierna obsługa połączeń z zapowiedzią (UCD)
Przekierowanie połączeń (gdy zajęte/bez odpowiedzi/na linię miejską/”idź za mną”)
Tryb dzienny/nocny/przerwa
Połączenia alarmowe
Konferencje 5-stronne
Monitorowanie pomieszczeń
Grupy numerów wewnętrznych
Wybór rodzaju dzwonka
Wiadomość oczekująca
Domofony, elektrozamki i dzwonki do drzwi
Ekonomiczne zarządzanie kosztami:
Rejestr połączeń SMDR
Kod rozliczeniowy (opcjonalny/wymuszony)
Elektroniczna blokada stacji
Ograniczenie czasu połączenia
Restrykcje połączeń Proste programowanie, łatwa obsługa:
Programowanie centrali poprzez oprogramowanie do zarządzania centralą lub telefon systemowy
Interfejs zasilania awaryjnego